środa, 13 stycznia 2016

Doniczka na kwiaty - prezent dla Babci i Dziadka

Ostatnio pisałam o projekcie mam blogerek, jakim był darmowy E-book tu. Dziś przedstawiam Wam jeden z naszych pomysłów do tego E-booka - doniczkę - osłonkę na doniczkę.

Pomysł jest łatwy do wykonania, z pomocą zrobiło to nasze 20-miesięczne Dziecię. Zaczynamy od posmarowania dowolnego pudełka klejem CR.
Dziecko spokojnie sobie z tym poradzi, tylko potrzeba więcej czasu. My możemy równomiernie potem rozetrzeć. Następnie przykładamy patyczki logopedyczne. Dosuwamy jeden do drugiego. Nasz Młody szybko załapał, że ma dosuwać i robił to sam, ja tylko mocno później docisnęłam i wyrównałam.
Kiedy już okleimy całość zostawiamy do wyschnięcia. Trwa to dość długo, bo jak widzicie warstwa kleju jest spora. Ale cała noc jest ok.
A potem dowolnie dekorujemy. My przykleiliśmy kwiaty zrobione z drucików kreatywnych, ale można użyć koralików, guzików, gotowych ozdób, można nakleić naklejki. I wcale nie musi być to osłonka na doniczkę, może być pudełko na drobiazgi, czy koszyczek na papierowe kwiaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz