wtorek, 27 grudnia 2016

Szopka Bożonarodzeniowa

Każdego roku mamy swój zwyczaj rodzinny, tak by aktywnie i jak najlepiej przeżyć adwent. Tym razem, by pomóc Młodzieży jak najlepiej przygotować się do Świat, tatuś skleił z patyczków (szaszłyków i patyczków laryngologicznych) żłóbek. Zadaniem Młodego było wykonać jakieś zadanie adwentowe, a następnie wrzucić sianko do żłóbka. W Wigilię ułożyliśmy na nim figurę Pana Jezusa.


Przy okazji, realizując jedno z zadań adwentowych, wykonaliśmy figury Józefa i Maryi, żeby szopka była pełna. Ja wycięłam z grubej tektury postaci, z materiałów kwadraty, pomalowałam twarze, na "cielisty" kolor.
 Młody smarował klejem karton i przykładał materiał, dzięki czemu powstały szaty. I to w bardzo prosty sposób. Wystarczyło wystający materiał podkleić z tyłu. Na koniec przykleiliśmy laskę św. Józefowi. Całość prezentuje się w ten sposób.


2 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł. Super, że zrobiliście własną szopkę to świetna zabawa dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie fajna zabawa, ja to dumna z tatusia jestem, że taki profesjonalny żłóbek stworzył :)

      Usuń