środa, 24 stycznia 2018

Prezent urodzinowy - farma

Ostatnio byliśmy na urodzinach 4-latka. Uwielbia on traktory i maszyny rolnicze. Wobec tego wybór prezentu był prosty - traktory. Obawiałam się jednak, że nawet pomimo wielkiej miłości do tych maszyn, może mu się ta zabawka szybko znudzić, zwłaszcza, że dostanie kilka innych. Dlatego też postawiłam na oryginalną otoczkę prezentu.



Wykonałam farmę - pudełko sensoryczne. Wszystko umieściłam w kartonie oklejonym szarym papierem, by nic się nie wysypywało. Stodołę/garaż dla traktorów zrobiłam z pudełka, ozdabiając filcem. Pozostałe elementy do drewno. Chciałam nazbierać kamyczków, ale śnieg pokrył nawierzchnię i nie było to takie łatwe. Na farmie mamy kurnik, chlew, pastwisko, przenośną drabinę, płotki, drzewo. Całość wymościłam sianem i słomą. 

W pudełku umieściłam też zwierzęta. Teraz czeka mnie wykonanie drugiego pudła razem z Pierworodnym, który pozazdrościł koledze, sam bawił się ludzikiem z duplo, powkładał nasze zwierzęta.


1 komentarz:

  1. Super wykonanie i przedewszystkim pomysł na ciekawy i oryginalny prezent :-)

    OdpowiedzUsuń